Logo buro-o kantoormeubelen met een plan

over ons

Van Concept tot Realiteit: onze Inrichting, jouw Stijl.

Buro-o is dé expert in kantoormeubelen en gevestigd in Ronse. Bedrijven kunnen er terecht voor de inrichting van hun kantoor met het passende kantoormeubilair. Met meer dan 15 jaar ervaring in de branche weten we precies wat belangrijk is voor onze klanten. Wij geloven dat een goed ingerichte werkruimte niet alleen duurzaam en functioneel moet zijn, maar ook esthetisch aantrekkelijk. Daarom bieden we een uitgebreide selectie van de beste merken en creëren we ruimtes die doen werken.

Buro-o kantoormeubelen inspiratie kantoorruimte
Buro-o kantoormeubelen inspiratie kantoorruimte
Buro-o kantoormeubelen inspiratie kantoorruimte

Wie zijn we?

Ons team, dat gevestigd is in Ronse, bestaat uit deskundige ontwerpers en experten op het gebied van kantoormeubilair. Wij zetten ons dagelijks in om jouw werkomgeving te helpen creëren of te verbeteren door hoogwaardige kantoormeubelen aan te bieden dat comfort, ergonomie en stijl combineert. Bij Buro-o gaat het om het leveren van een totaalervaring waarbij we uw werkplek transformeren tot een inspirerende omgeving.

Met meer dan 15 jaar ervaring in de branche weten we precies wat belangrijk is voor onze klanten. Of u nu op zoek bent naar een enkel stuk meubilair of een complete inrichting van uw kantoor, wij zijn er om u te helpen. We geloven namelijk dat een goede inrichting van een kantoorruimte een grote bijdrage kan leveren aan de productiviteit, tevredenheid en welzijn van uw medewerkers.

Klanttevredenheid staat bij ons op nummer één. Wij staan klaar om je te helpen bij elke stap van het proces, vanaf het interieurontwerp en selectie van onder andere het juiste meubel tot de montage en installatie. Onze passie, ervaring en expertise zorgen ervoor dat jouw verhaal kracht wordt bijgezet met de juiste uitstraling en werkruimtes die de productiviteit verbeteren.

ons plan plan

Stap 1: Conceptontwikkeling en Inspiratie

Voorafgaand beginnen we met een diepgaand gesprek om jouw behoeften en doelen te begrijpen. Alles op maat van jouw bedrijf, groot of klein.

Onze interieurspecialist neemt je daarna mee op verkenning zodat jullie samen de sfeer kunnen zoeken die past bij jouw bedrijfscultuur.

Heb je intussen al een interieurspecialist? Geen probleem, we denken graag mee en werken samen om nog meer magie te creëren.

conceptontwikkeling-en-inspiratie
Lay-out-en-flow

Stap 2: Lay-out & Flow

Daarna analyseert onze interieurspecialist de indeling en flow van je ruimte om de meest efficiënte en functionele opstelling te creëren. Hierbij houden we rekening met onder andere licht, klimaat, ergonomie, duurzaamheid en kwaliteit.

Stap 3: Styling en moodboard

Samen met jou kiezen we de juiste materialen, kleuren en accenten om een harmonieuze en inspirerende omgeving te creëren. We voegen deze toe aan moodboards en stellen uiteindelijk een finaal plan op, waarbij we rekening houden met al jouw wensen en feedback. Dit wordt ook vertaald naar visuele modellen en 2D/3D-ontwerpen, zodat je een duidelijk beeld krijgt van hoe jouw toekomstige kantoor eruit zal zien.

moodboard
budgetbepaling

Stap 4: Budgetbepaling

Vervolgens stellen we samen een duidelijk budget op, zodat je precies weet waar je aan toe bent.
Het plan wordt aangepast zodat we het finale resultaat kunnen presenteren.

Stap 5: Realisatie & inrichting

Ten slotte is het tijd voor de realisatie van je droomkantoor! Onze ervaren projectmanagers en professionele partners gaan aan de slag, zodat je kunt genieten van een inspirerende en functionele werkplek die perfect aansluit bij jouw behoeften en stijl.

Realisatie en inrichting
Nazorg

Stap 6: Nazorg

We garanderen een nauwgezette opvolging tijdens en na uw project met oog voor kwaliteit en duurzaamheid.

Je zaak breidt uit of u hebt een nieuw project? Het is altijd mogelijk om kantoormeubilair bij te bestellen.